.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
42 هزار شكوفه نوآموز مازندراني به مدرسه رفتند

همزمان با سراسر كشور 42 هزار شكوفه نوآموز مازندراني روز نخست مدرسه را با جشن و شادماني برگزار كردند.

به گزارش  فارس ، زنگ جشن شكوفه‌ها امسال مركز مازندران در مدرسه شاهد دخترانه ساري نواخته شد.
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در مراسم جشن شكوفه‌ها با بيان اينكه برنامه‌هاي نوين نشاط آموزي كه در آموزش و پرورش تدبير شده است، گفت: اين عوامل موجب اعتلاي فرهنگي مي‌شود.
هادي ابراهيمي افزود: در افق1404 اطلس آموزشي كشور ترسيم مي‌شود در اين بخش بايد به سمتي برويم كه نظام تعليم وتربيت كشور به شكل مطلوبي مورد توجه قرار گيرد.
ابراهيمي فعاليت‌هاي اداره كل آموزش و پرورش مازندران را مطلوب دانست و يادآور شد: در سفر سوم دولت 40 ميليارد تومان اعتبار براي فعاليت‌هاي فرهنگي در آموزش و پرورش پيش‌بيني شده است كه براي محقق شدن اين مهم نيازمند همكاري همه مسئولان است.
مدير كل آموزش و پرورش استان مازندران نيز افزود: امروز 42 هزار دانش اموز سال اول ابتدايي به پايگاه تعليم و تربيت وارد شدند.
عبد الوحيد فياضي بيان داشت: با بازگشايي مدارس مبارزه با كفر و جهل در جامعه شروع و با آموزش كلمه حق انسانيت به تعالي مي‌رسد.
وي با اشاره به اينكه خانواده‌ها بايد با مدرسه در ارتباط باشند، تصريح كرد: مدرسه به تنهايي متولي تعليم و تربيت دانش‌آموزان نيست مشاركت خانواده‌ها در اين بخش ضرورت دارد.
فياضي تربيت يك بعدي را در دانش روزمره اشتباه دانست و افزود: امروز دانش‌آموزان براي اولين مرتبه پاي به عرصه علم ودانش مي‌گذارند و اين وظيفه خود مي‌دانيم تا براي نجات اسلام فرزندان خوبي را تحويل جامعه دهيم.
در اين مراسم پيام وزير آموزش و پرورش قرائت شد كه در بخشي از اين پيام آمده است، تقارن زمان بازگشايي مدرسه با هفته دفاع مقدس حلاوت آموزش را دو چندان كرده است.
در اين پيام آمده است: مطلع مهر بايد گشوده شود و آن‌طور كه زير ساخت‌هاي تحولات بنيادين در آموزش و پرورش از مطالبات رهبر است هم‌اكنون در كشور در حال شكل‌گيري است.
در پايان اين مراسم دانش‌آموزان كلاس اول با ردشدن از زير قرآن فراگيري علم در سنگر مدرسه را به طور رسمي آغاز كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.